اتوکلاو دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

 

شرایط فروش اقساطی اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی   با توجه به نوع عملکردی که دارد بسیار مهم و پرکاربرد است .این دستگاه در مطب هر دندانپزشکی یافت می شود و لزوم استفاده از ان در این کار به شدت احساس می شود. در گذشته با نبود این دستگاه مشکلات بیمارانی که کارهای درمانی انجام میدادند بسیار زیاد بود و احتمال دچار شدن به مشکلات عفونی بسیار بیش از الان بود.

ولی باظهور این دستگاه در دنیای دندانپزشکی این میزان مشکلات به حداقل رسیده و همه تجهیزات به صورت صد درصد استریل می شوند و امکان انتقال بیماری و عفونت از این طریق تقریبا وجود ندارد. از این دستگاه با همین عملکرد در صنعت نیز استفاده می شود و برای استریل کردن قطعات صنعتی به کار گرفته میشود. در واقع عملکرد اصلی اتوکلاو برای استریل فشار و دمای بسیار بالاست که این فشار و دما هرگونه میکروب و ویروسی را که موجب ایجاد بیماری های عفونی می شود از بین میبرد.

برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی   در بازار تجهیزات دندانپزشکی با تنوع زیادی از محصولات روبه رو خواهید شد .از برندهای داخلی گرفته تا خارجی در این بازار وجود دارند و هردندانپزشک بنا به بودجه و درخواستی که دارد می تواند دستگاه مورد نظر خود را خریداری نماید. شناخت برندها و کسب اطلاعات راجع به هریک از انها در بازار کار زمانبری خواهد بود ولی سایت های اینترنتی فروش این دسته از محصولات این کار را برای دندانپزشکان ساده تر کرده اند و با در اختیار گذاشتن اطلاعات جامع به همراه قیمت این پروسه را راحت تر کرده اند.

وارد کنده تجهیزات دندانپزشکی همیشه سعی براین داشته اند که محصولات بسیار خوبو با کیفیتیرا وارد بازار ایران بکنند و تا حد زیادی هم در این امر موفق بوده اند وشاهد بهترین و با کیفیت ترین برندهای اروپایی در ایارن هستیم ولی با وجود شرایط خاصی که در سالهای اخیر به وجود امده کمی شرایط برای وارد کنندگان سخت تر شده و از طرفی قیمت بالای دلار قیمت تمام شده محصول را به شدت بالا برده و این مانع  شده تا برخی از برندهای خوب دیگر وارد نشوند و کمبود و نبود انها را در بازار شاهد باشیم.

اتوکلاو دندانپزشکی   در برندهای ایتالیایی و ایرانی در بازار تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد و ما شاهد با کیفیت ترین محصولات موجود خواهیم بود. محصولات ایرانی موجود نیز از کیفیت مطلوبی برخوردارند البته برای رسیدن به کیفیت خوب برندهای ایتالیایی راه زیادی در پیش دارند ولی مساله ای غیر ممکن و غیر قابل دسترس نخواهد بود. امروزه روش های خرید اینترنتی جایگزین روشهای سنتی شده است و با یک گوشییا لپ تاپ ودسترسی داشتن به اینترنت به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید بدون حضور در بازار .

در مقالات قبلیبه معرفی چند برند داخلی و خارجی پرداختیم .درواقع کیفیت این محصولات با هممتفاوت است و به طبع قیمت های متفاوتی هم دارند برخی از برندها ی ایتالیای به دوبرابر قیمت برندهای داخلی می رسند و شرکت ها ی فروشند برای راحت تر شدن خرید این محصولات برای دندانپزشکان سعی بر ارائه محصولات با شرایط ویژه اقساطی دارند.

شرایط اقساطی برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی   بدین صورت است که دندانپزشک مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به شرکت می دهد و مابقی مبلغ طی چند فقره چک ماهیانه پرداخت می شود. این روش خرید برای دندانپزشکان مطلوب است به خصوص برای محصولاتی که قیمت بالایی دارند و شاید امکان  پرداخت نقدی برایدندانپزشک وجود نداشته باشد

اتوکلاو دندانپزشکی...
ما را در سایت اتوکلاو دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : اتوکلاو دندانپزشکی, نویسنده : اتوکلاو دندانپزشکی autoclavedentalcom بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 22:43

 

طرح تولید اتوکلاو دندانپزشکی در ایران

اتوکلاو دندانپزشکی   و اهمیت این دستگاه را در بسیاری از مقالات بیان نمودیم. این محصول در داخل کشورنیز به تولید داخل رسیده است و برندهای داخلی از اتوکلاو نیز در بازار تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد. ازنظر کیفیت و کارایی این محصولات توانسته اند نظر بسیاری از دندانپزشکان را به خود جلب نمایند و این برای بازار تجهیزات داخلی جای بسی خوشحالی است که تولیدات داخل در بازار جا گرفته اند.

شرکت های تولید کننده سعی براین  دارند تا کیفیت و کارایی محصولات خود را به مشابه های خارجی برسانند و در این راه تا حدی موفق بوده اند . در واقع حرکت روبه جلو در این راه رسیدن به این دستاورد را ممکن خواهد کرد و در سالهای اینده می توان شاهد پیشرفت و رسیدن به بالاترین کیفیت باشیم و خود به عنوان قطبی از صادرات عمل کنیم.

نه تنها اتوکلاو دندانپزشکی   بلکه سایر تجهیزات دندانپزشکی باید به جایگاهی از تولید برسند که بخشی از انها به صادرات اختصاص پیدا کند و کشورهای دیگر طالب این محصولات باشد. دستیابی به این دستاورد بسیار حائز اهمیت است و برای کشورهای دستاوردهای بزرگی را به ارمغان خواهد اورد.

این مساله باید به صورت جدیتر از الان پیش گرفته شود زیرا با توجه به شرایط پیش امده قیمت تجهیزات وارداتی به قدری افزایش یافته که برخی از این تجهیزات دیگر وارد هم نمی شوند . در واقع اگر کیفیت خوب این محصولات در کشور تولید شود مطمئنا همه دندانپزشکان به سمت خرید این محصولات خواهند رفت و دیگر نیاز به محصولات خارجی نخواهد بود.

اتوکلاو دندانپزشکی   از کشورهای اروپایی وارد می شود و از کیفیت و کارایی بالایی هم برخوردارند  شرکت های فروشنده این محصولات برای سهولت در خرید این محصول خری شرایطی را در نظر گرفته اند به این صورت که دندانپزشک با پرداخت مبلغ مشخصی محصول را خریداری می کند و مابقی مبلغ را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می کند و این روش خرید را برای دندانپزشک ساده تر می کند.در واقع با شرایط به وجود امده این نوع خرید برای دندانپزشکان بسیار بهتر خواهد بود و فشار کمتری به انها وارد می شود.

امید است تا در سالهای اینده به قدرتی در تولید تجهیزات دندانپزشکی برسیم که همه در بازار به دنبال خرید کالاهای ایرانی باشند . این مساله غیر قابل انکار است که ما در سالهای گذشته تلاش چشمگیری بر روی تولید تجهیزات دندانپزشکی نکرده ایم و بیشتر توجهات معطوف به واردات بوده است .در حالی که اگر راه تولیدات را در این سالها در پیش گرفته بودیم الان در جایگاه های بهتری قرار داشتیم و تا به این حد وابسته به سایر کشورها در این محصولات نبودیم.

در حال حاضر اعتماد دندانپزشکان در خرید اتوکلاو دندانپزشکی   به برندهای اروپایی است و ترجیح می دهند تا با هزینه بیشتر کالای بهتری خریداری نمایند در حالی که این کشورها در سالهای گذشته تمام توجه خود را به تولیدات داخل خود کرده بودند و بر روی کیفیت محصولات کار می کردند تا در جایگاه کنونی قرار بگیرند ما وابستگی شدیدی به واردات داشتیم و فقط به عنوان مصرف کننده این کالا بودیم و حال که این شرایط به وجود امده به فکر تولید و اهمیت ان افتاده ایم.

 

اتوکلاو دندانپزشکی...
ما را در سایت اتوکلاو دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : اتوکلاو دندانپزشکی, نویسنده : اتوکلاو دندانپزشکی autoclavedentalcom بازدید : 137 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 23:04

 

اتوکلاو دندانپزشکی چه میزان ریسک عفونت های بعد از درمان را کاهش داده؟

اتوکلاو دندانپزشکی   دستگاهی است که می توان گفت یکی از پر اهمیت ترین ها در حیطه کار دندانپزشکان به حساب می اید.قبل از تولید و عرضه این چنین دستگاهی دندانپزشکان همیش هبا چالش های جدی روبرو بودند از جمله این چالش ها مشکلات عفونی به وجود امده بعد از درمان بود که حتی در برخی موارد باعث مرگ بیمار میشد. در واقع تبحر و تخصص دندانپزشک بخشی از کار بود و عوامل پیش بینی نشده بعضا دندانپزشک را غافلگیر می کردند.

البته راه حل هایی در گذشته برای ضدعفونی کردن تجهیزات انجام میشد. از جمله استفاده از محلول های ضدعفونی کننده ولی استفاده از این محلول کارساز نبود و استریل تجهیزات به صورت صد در صد انجام نمی شد. بعد از ورود اتوکلاو به بازار تجهیزات دندانپزشکی در واقع سطح بهداشت در این حوزه پیشرفت قابل ملاحظه ای کرد به طوری که دندانپزک نگران جان بیمار نیست که مبادا در اثر عفونت بعد از درمان به خطر بیفتد.

علاوه بر دندانپشکی در صنعت نیز از این دستگاه استفاده می کنند و سازگار مدل صنعتی همانند اتوکلاو دندانپزشکی   است فقط در ابعاد بزرگتر. در واقع وجود این چنین ابزاری برای استریل در حوزه پزشکی و دندانپزشکی لازم وضروری است .در بیمارستانها نیز از این دستگاه استفاده می شود تا تجهیزات اتاق عمل و حتی پارچه های استفاده شده را استریل نمایند. این دستگاه مدل های مختلفی دارد که هریک برای استریل نوع خاصی از تجهیزات مورد استفاده قرار میگیرد.

نوعی که در دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته به اتوکلاو کلاس B شهرت دارد در واقع هریک از مدل ها که نام کلاس های متفاوتی برروی انها گذاشته شده است کار استریل نوع خاصی از مواد را برعهده دارد. اتوکلاو کلاس B تجهیزات فلزی مطب را استریل می کند و نمی توان در ان تجهیزات پلاستیک و حتی پارچه ای را قرار داد.

اتوکلاو دندانپزشکی   تجهیزاتی که در ان قرار داده می شود تا جایی استریل میکند که هیچ کونه میکروبی بر روی ان باقی نماند و ابزاری که از دستگاه خارج می شود عاری از هرگونه میکروب و ویروس باشد. در واقع اتوکلاو این کار را توسط دما و فشار بالا انجام میدهد و این دما و فشار تا حداکثر میزان بالا می روند تا جایی که هیچگونه میکروبی بر روی ان باقی نماند. بعد از خروج از دستگاه دندانپزشک توسط دستگاه وکیوم ان را بسته بندی می کند تا زمانی که می خواهد از ان استفاده کند میکروب و ویروسی به ان راه پیدا نکند.

در واقع این دستگاه تا جای ممکن ابزارهای قرار گرفته در درون خود را ستریل می کند و دیگر دندانپزشک و حتی خود بیمار نگران عفونت بعد از درمان نبیستند. در واقع تجهیزات به روز شده در حیطه پزشکی و دندانپزشکی برای کاهش مرگ و میر و کمتر شدن ریسک درمان عرضه شده اند. نمی توان تصور کرد که با نبود این تجهیزات چقدر کار درمانی سخت و پیچیده می شد .

درواقع تخصص یک پزشک و دندانپزشک بخشی از کار را جلو میبرد و بخش مهم ان تجهیزاتی هستند که مورد استفاده قرار میگیرند در واقع تجهیزات جدید نوعی هوش مصنوعی هستند و تا جای ممکن جلوی خطاهای انسانی را می گیرند. برای مثال نبود اتوکلاو دندانپزشکی   چقدر کار را برای دندانپزشکان پیچیده می کرد . ابزارهای جدید درواقع جلوی خطاهای انسانی را هم میگیرند و باعث می شوند ریسک کار به حداقل میزان ممکن برسد.

 

اتوکلاو دندانپزشکی...
ما را در سایت اتوکلاو دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : اتوکلاو دندانپزشکی, نویسنده : اتوکلاو دندانپزشکی autoclavedentalcom بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت: 19:59

 

طرح تعویض اتوکلاو دندانپزشکی

شرکت های فروشنده محصولات دندانپزشکی برای فروش محصولات خود طرح های ویژه ای را در نظر می گیرند از جمله این طرح های که بسیار مورد استقبال دندانپزشکان است می توان به طرح تعویض اتوکلاو دندانپزشکی   اشاره نمود. در این طرح دندانپزشک هر اتوکلاوی که داشته باشد شرکت با مناسب ترین قیمت می خرد وجایگزین ان اتوکلاو مناسب دیگری را می دهد.

این روش مود استقبال بسیاری از دندانپزشکان قرار گرفته است زیرا بدین وسیله می توانند بدون دغدغه اتوکلاو قدیمی خود را به فروش برسانند و جایگزین ان هر برند و مدلی را بخواهند خریداری نمایند. این روش سرعت فروش و خرید را بالا میبرد و دندانپزشک خود مستقیم درگیر فروش اتوکلاو خود نمی شود. این طرخ یکی از جندین طرح فروش تجهیزات دندانپزشکی بوده است که با استقبال زیاد دندانپزشکان روبرو بوده است.

در این طرح حتی دندانپزشکان می توانند اتوکلاو دندانپزشکی   جدید را به صورت قسطی خریداری نمایند و با پرداخت مبلغ کمی به عنوان پیش پرداخت مابقی را به صورت چک های ماهیانه پرداخت نمایند . این روش خرید برای دندانپزشک بسیار ساده تر است از روش نقدی است و دیگر نیاز به پرداخت پول به صورت یکجا برای دندانپزشک نمی باشد.

بر روی سایر تجهیزات دندانپزشکی پر فروش مانند یونیت نیز این طرح پیاده سازی شده است و مورد استقبال هم قرار گرفته .در واقع شرکت ها با ارائه این طرح ها و خدمات سعی در اسان تر نمودن خرید کرده اند. در واقع فروش اقساطی اجناس شاید برای فروشنده پر ریسک باشد ان هم در این شرایط نا به سامان بازار که هر روز پول ارزش خود را از دست می دهد ولی در عوض چرخه خرید و فروش را در جریان نگه میدارد.

در تجهیزات مهم و پرکاربردی مانند اتوکلاو دندانپزشکی   و یونیت که خرید انها بسیار بالاست و هر دندانپزشکی چه مبتدی و چه حرفه ای نیاز به داشتن یک مدل از این تجهیزات  را دارد استفاده از این طرح های بسیار خوب و مفید است . دندانپزشکانی که تازه کار خود را شروع کرده اند و نیاز به تجهیز مطب دارند از این شرایط فروش اقساطی بسیار استقبال می کنند تا در زمان خرید فشار کمتری به انها وارد شود.

در شرایط حال حاضر که قیمت ها دائما در حال افزایش است و خرید امروز بهتر از فرداست این شرایط اقساطی کمک میکند تا با مبلغ کم اولیه بدون اندکی تامل دندانپزشک خرید خود را انجام دهد و دیگر نیاز نیست تا صبر کند تا کل پول اماده شود .در واقع بازار به گونه ای شده که هر زمان نیاز به خرید کالایی هست سریع اقدام شود زیرا تعلل در خرید همراه است با افزایش قیمت.

اتوکلاو دندانپزشکی   جزو محصولاتی است که باید برای شروع به کار یک دندانپزشک خریداری شود و هر دندانپزشک یک عدد از این دستگاه را در مطب خود دارد. این طرح تعویض کمک کننده است تا دندانپزشک اتوکلاو فرسوده خود را با بهترین قیمت به فروش برساند و اتوکلاو جدید را به بهترین شرایط در کمترین زمان ممکن خریداری نماید.

اتوکلاو دندانپزشکی...
ما را در سایت اتوکلاو دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : اتوکلاو دندانپزشکی, نویسنده : اتوکلاو دندانپزشکی autoclavedentalcom بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت: 21:38

اتوکلاو و موارد مختلف استفاده ان در صنعت پزشکی ودندانپزشکی

در این مقاله قصد داریم به کاربرد اتوکلاو در بخش های مختلف بپردازیم وببینیم که در چه مواردی این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.  اتوکلاو دندانپزشکی   یکی از کاربردهای مهم این دستگاه است برای استریل تجهیزات مورد استفاده در مطب و  بعد از ان استریلیزاسیون محیط های کشت و محلولها توسط این دستگاه انجام می شود و در نهایت استریل مواد خشک و بسته بندی شده است که با نوع خاصی از اتوکلاوها این کار صورت می گیرد

برای استریل تجهیزات ازمایشگاهی انها را در داخل اتوکلاو قرار می دهید و بهتر است تا 3/2 فضای اتوکلاو را بیشتر پر نکنید و تجهیزات را نباید بر روی هم قرار داد و حداقل باید 5 سانتی متر بین هر ابزار فاصله باشد این فاصله باعث می شود تا بخار هوا به خوبی از بین تجهیزات عبور کند و انجام عمل استریلیزاسیون به خوبی صورت پذیرد

برای استریل تجهیزات دندانپزشکی توسط   اتوکلاو دندانپزشکی   هم باید ابزارها را با فاصله در داخل دستگاه قرار داد و مدت زمان لازم را تعیین کرد تا عمل استریل تجهیزات اغاز شود. دستگاه مدت زمان لازم برای استریل را مشخص می کند و تا قبل از تمام شدن دندانپزشک نمی تواند دستگاه را باز کند. پس از پایان کار استریل قفل دستگاه به طور خودکار باز می شود و دندانپزشک تجهیزات وکیوک شده را با خیال راحت از داخل اتوکلاو بر می دارد و وکیوم کردن تجهیزات برای این است تا دندانپزشک اگر نیازی به استفاده از ان وسیله نداشته باشد انرا کنار بگذارد و با خیال راحت هر زمان نیاز داشت استفاده کند بدون اینکه نگران این باشد که ابزار در این مدت الوده شده باشد.

مورد استفاده دیگر اتوکلاو که بسیار هم مهم است استریل زباله های بیمارستانی است که در ابتدا در داخل این دستگاه استریل می شوند تا در زمان دور انداختن خطری برای انسان و محیط زیست نداشته باشند. از اینرو زباله ها را در داخل کیسه های مخصوص قرار می دهند و درب کیسه ها را کمی شل می بندند تا بخار به خوبی به داخل ان نفوذ نماید و یا اینکه در داخل کیسه اب می ریزند و توصیه بر این است تا کل فضای کیسه پر نشود و ظرفیتی حدود 4/3 ان را پر کنید سپس کیسه ها در داخل اتوکلاو قرار داده می شوند و عمل استریل زباله ها در زمانی حدود 30 تا 60 دقیقه در دمای 121 درجه انجام میشود و بعد از این کار به راحتی می توان انها را مانند سایر زباله های معمولی دور انداخت.

اتوکلاوها  از نظر ظاهری به دو شکل هستند یک مدل درب از بالست که از نظر ظاهری شبیه به زودپز است و دیگری درب از جلوست مانند ماکروویو . اتوکلاو دندانپزشکی   درب از جلو دارد و داخل ان محفظه ای استوانه ای قرار دارد و به صورت رومیزی طراحی شده است .علاوه از تفاوت ظاهری اتوکلاوها مدل های مختلفی هم دارند و در کلاس های N و S و B به بازار عرضه می شوند. مدلی که در مطب های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد از نوع کلاس B است که بالاترین میزان استریل را دارد.

نگهداری از اتوکلاو از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث می شود تا دستگاه عملکرد مناسبی داشته باشد .از جمله موارد نگهدای در زیر به چند مورد اشاره می کنیم:

  1. سینی کف دستگاه را باید از ان خارج کرده و شستشو دهید
  2. طبقات و سینی ها رابا اب و صابون تمییز کنید
  3. سطح اب اتوکلاو باید چک شود تا به میزان استاندارد باشد
  4. دما و حرارت دستگاه را از روی نمایشگر چک کنید

این کارها را باید به صورت روزانه انجام دهید تا دستگاه شما عملکرد بهتری را ازخود ارئه دهد.

 

در مطب ها  اتوکلاو دندانپزشکی   باید به صورت هفتگی دندانپزشک و یا دستیارش محل عبور اب را چک کنند تا چیزی سد راه انها نشده باشدو سوپاپ اطمینان بررسی شود.در نهایت به طور سالیانه نیز دستگه باید توسط شرکت سرویس شود تا اگر مشکلی وجود دارد به طور تخصصی از بین برود و دستگاه با بهترین عملکرد کار خود را انجام دهد.

اتوکلاو دندانپزشکی...
ما را در سایت اتوکلاو دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : اتوکلاو دندانپزشکی, نویسنده : اتوکلاو دندانپزشکی autoclavedentalcom بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 20 فروردين 1399 ساعت: 15:58

 

اتوکلاو دندانپزشکی واصول استفاده و نگهداری از آن

در این مقاله قصد داریم در رابطه با اصول استفاده از  اتوکلاو دندانپزشکی   صحبت کنیم.زمانی که تجهسزات مورد نظر در داخل دستگاه قرار داده می شوند و درب دستگاه بسته می شود مراحل کار استریلیزاسیون شروع می شود. دما شروع به بالا رفتن می کند و این افزایش دما باعث انتقال گرما در داخل محفظه می شود این دما تا میزان مشخصی بالا می رود و بعد با این فشار و دما ی بالا مراحل استریل کردن شروع می شود.

تا جایی که تجهیزات به طور کامل استریل نشده باشند دما در همین میزان باقی می ماند و بعد از اتمام کار دما شروع به کاهش می کند و تا زمانی که این دما به کمترین میزان ممکن نرسیده باشد شما نمی توانید درب دستگاه را باز کنید زیرا اتوکلاو داری قفل اتوماتیک است و در زمان مشخص درب ان باز می شود. در این میان تمامی مراحل توسط چاپگر مستند شده و در اختیار دندانپزشک قرار می کیرد تا ازنحوه صحیح استریل کردن اطلاع پیدا کند.

مدل های جدید  اتوکلاو دندانپزشکی  مجهز به  Water Clean هستند که از اینرو نیاز به استفاده از اب مقطر در انها از بین می رود. اتوکلاو در بیمارستان ها نیز نقش بسیارکاربردی وموثری دارد به گونه ای که حتی لباس های پزشکی را نیز با مدل دیگری از این دستگاه استریل می کنند. نوع اتوکلاوی که برای استریل تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد با مدلی که با ان الیاف را استریل می کنند کاملا متفاوت است که توضیح در رابطه با نحوه کار ان در این مقاله نمی گنجد.

درزمان استفاده از اتوکلاو باید به این نکته توجه داشته باشید که میزان تجهیزاتی که در داخل این دستگاه برای استریل کردن قرار می دهید زیاد از حد نباشد و به دیواره های ان برخورد نداشته باشد تا بخار بتواند به راحتی از داخل انها عبور کند و عمل استریل را با بالاترین کیفیت خود انجام دهد. در این میان دو مدل اتوکلاو از نظر ظاهری وجود دارد یکی که شبیه به دیگ زودپز می باشد و دیگر شبیه به دستگاه مایکروفر است.

 اتوکلاو دندانپزشکی   از نظر ظاهری شبیه به ماکروفر های خانگی است و سایزی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد 18دو 24 لیتری ان است. این اتوکاو در دسته کلاس B قرار می گیرد که قادر به استریل کردن تجهیزات جامد با پوشش و بدون پوشش هستند و دندانپزشکان با قرار دادن تجهیزت قابل اتوکلاو در ان اطمینان صد در صد دارد که زمانی که وسیله را از دستگاه خارج می کند به طور کامل ضدعفونی شده است و هیچ گونه میکروبی بر روی ان نیست. البته این نکته را هم باید خاطرنشان کد که این دستگاه تجهیزات را به صورت وکیوم تحویل می دهد و دلیل ان خلائ است که در اثر این وکیوم به وجود می اید که اگر احتمالا میکروبی باقی مانده باشد بر اثر خلاء نهایی به طور کامل از بین برود.

در هر مدل از اتوکلاوها چه انهایی که در مطب های دندانپزشکی استفاده می شود و چه انهایی که در صنعت هستند باید به صورت دوره ای انها را چک کرد تا از عملکرد صحیح انها اطلاع کسب نمود. به طور مثال در مطب های دندانپزشکی دستگاه باید دائما توسط دندانپزشک و دستیارش به صورت روزانه و هفتگی چک شود و در نهایت به صورت سالیانه توسط تکنسین متخصص.

بنابر این باید به این نکته در زمان خرید  اتوکلاو دندانپزشکی   توجه داشته باشید که شرکت فروشنده کالای خود را گارنتی کرده و تا ده سال هم خدمات پس از فروش به شما ارائه می دهد. همه اینها باعث می شود تا در زمان بروز مشکل در دستگاه شما معضل پیدا کردن تکنسین خبره را نداشته باشید و میدانید که شرکت همه جوره دستگا هشما را ساپورت می کند و مشکلات احتمالی را در کمترین زمان ممکن بر طرف می نماید.

 

اتوکلاو دندانپزشکی...
ما را در سایت اتوکلاو دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : اتوکلاو دندانپزشکی, نویسنده : اتوکلاو دندانپزشکی autoclavedentalcom بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 7 فروردين 1399 ساعت: 19:29